RAMOWY ROZKŁAD DNIA W GRUPIE I
Czas trwania |
Czynności dzieci i nauczycieli
|
Rozliczenie proporcji zagospodarowania czasu pobytu dzieci |
700 - 800 |
Czas przed realizacją podstawy programowej wychowania przedszkolnego
Schodzenie się dzieci, integracja dzieci ze wszystkich grup poprze zabawy w kącikach zainteresowań dowolnie wybranymi zabawkami, udział w grach dydaktycznych. |
1 godz. |
800 - 830 |
Zabawa ruchowa, czynności higieniczne, samoobsługowe, przygotowanie do śniadania. |
30 min. |
830 - 900 |
Śniadanie, czynności samoobsługowo – higieniczne , mycie zębów. |
30 min. |
900 – 1000 |
Zabawy swobodne wg zainteresowań. |
45 min. |
1000 - 1030 |
Czas przeznaczony na realizację podstawy programowej wychowania przedszkolnego
Zabawy swobodne z niewielkim udziałem nauczyciela. |
30 min. |
1030 - 1100 |
Zajęcia dydaktyczne według wybranego programu wychowania przedszkolnego. |
30 min. |
1100 – 1115 |
Zabiegi higieniczne, samoobsługowe, przygotowanie do wyjścia na powietrze. |
15 min. |
1115 – 1215 |
Pobyt na powietrzu. |
1 godz. |
1215 - 1230 |
Zabiegi higieniczne, samoobsługowe, przygotowanie do obiadu. |
15 min. |
1230 – 1300 |
Obiad. |
30 min. |
1300 – 1415 |
Zabawy relaksacyjne, odpoczynek bierny, zabawy dowolne z niewielkim udziałem nauczyciela. |
1 godz. 15 min. |
1415 – 1500 |
Zabiegi higieniczne, samoobsługowe, podwieczorek, czynności porządkowe, zabawy na powietrzu. |
45 min. |
1500 – 1600 |
Organizacja pracy po realizacji podstawy programowej wychowania przedszkolnego
Rozchodzenie się dzieci, integrowanie dzieci z różnych grup poprzez zabawy integracyjne, gry dydaktyczne, zabawy ruchowe, plastyczno – techniczne, tematyczne, pobyt na świeżym powietrzu, prace porządkowe.
|
1 godz. |
RAMOWY ROZKŁAD DNIA W GRUPIE II
Czas trwania |
Czynności dzieci i nauczyciela |
Rozliczenie proporcji zagospodarowania czasu pobytu dzieci |
700 - 800 |
Czas przed realizacją podstawy programowej wychowania przedszkolnego
Schodzenie się dzieci, integrowanie dzieci z różnych grup poprzez zabawy w kącikach zainteresowań dowolnie wybranymi zabawkami. |
1 godz. |
800 - 830 |
Zabawa ruchowa, czynności higieniczne, samoobsługowe, przygotowanie do śniadania. |
30 min. |
830 – 900 |
Śniadanie, czynności samoobsługowo – higieniczne, mycie zębów. |
30 min. |
900 - 1000 |
Zabawy swobodne według zainteresowań, praca indywidualna, udział w grach dydaktycznych, praca z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych, udział w przedszkolnych akcjach przedsięwzięć. |
1 godz. |
1000 - 1100 |
Czas przeznaczony na realizację podstawy programowej wychowania przedszkolnego
Zajęcia dydaktyczne według wybranego programu wychowania przedszkolnego. |
1 godz. |
1100 - 1215 |
Pobyt na powietrzu : realizacja różnych form aktywności ruchowej, obserwacje przyrodnicze w ogrodzie, spacery, wycieczki, zabawy ruchowe. |
1 godz. 15 min. |
1215 – 1245 |
Czynności samoobsługowe, higieniczne, przygotowanie do obiadu, obiad, mycie zębów. |
30 min. |
1245 – 1305 |
Zabawy relaksacyjne. |
20 min. |
1305 – 1345 |
Zabawy dowolne z niewielkim udziałem nauczyciela, praca indywidualna. |
40 min. |
1345 – 1420 |
Czynności samoobsługowe, higieniczne, przygotowanie do podwieczorku, podwieczorek, |
35 min. |
1420 – 1500 |
Pobyt na świeżym powietrzu, zabawy ruchowe, zabawy swobodne według zainteresowań, prace porządkowe. |
40 min. |
1500 – 1600 |
Organizacja pracy po realizacji podstawy programowej wychowania przedszkolnego
Rozchodzenie się dzieci, integrowanie dzieci z różnych grup poprzez zabawy integracyjne, gry dydaktyczne, zabawy ruchowe, plastyczno – techniczne, tematyczne, pobyt na świeżym powietrzu, prace porządkowe.
|
1 godz. |
RAMOWY ROZKŁAD DNIA W GRUPIE III
Czas trwania
|
Czynności dzieci i nauczycieli |
Rozliczenie proporcji zagospodarowania czasu pobytu dzieci |
700 – 800 |
Czas przed realizacją podstawy programowej wychowania przedszkolnego
Schodzenie się dzieci, integrowanie dzieci z różnych grup poprzez zabawy integracyjne w kącikach zainteresowań dowolnie wybranymi zabawkami. |
1 godz. |
800 – 830 |
Zabawa ruchowa, czynności higieniczne, samoobsługowe, przygotowanie do śniadania. |
30 min. |
830 – 900 |
Śniadanie, czynności samoobsługowo – higieniczne, mycie zębów. |
30 min. |
900 - 1000 |
Zabawy swobodne według zainteresowań, praca indywidualna, udział w grach dydaktycznych, praca z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych, udział w przedszkolnych akcjach przedsięwzięcia. |
1 godz. |
1000 – 1100 |
Czas przeznaczony na realizację podstawy programowej wychowania przedszkolnego
Zajęcia dydaktyczne według wybranego programu wychowania przedszkolnego. |
1 godz. |
1100 – 1215 |
Pobyt na powietrzu, realizacja różnych form aktywności ruchowej, obserwacje przyrodnicze w ogrodzie, spacery, wycieczki, zabawy ruchowe. |
1 godz. 15 min. |
1215 – 1230 |
Czynności samoobsługowe, higieniczne, przygotowanie do obiadu. |
15 min. |
1230 – 1300 |
Obiad, czynności higieniczne, mycie zębów. |
30 min. |
1300 – 1320 |
Zabawy relaksacyjne. |
20 min. |
1320 – 1400 |
Zabawy dowolne z niewielkim udziałem nauczyciela, praca indywidualna |
40 min. |
1400 – 1420 |
Czynności samoobsługowe, higieniczne, przygotowanie do podwieczorku, podwieczorek. |
20 min. |
1420 – 1500 |
Pobyt na świeżym powietrzu, zabawy ruchowe, zabawy swobodne według zainteresowań, prace porządkowe. |
40 min. |
1500 – 1600 |
Organizacja pracy po realizacji podstawy programowej wychowania przedszkolnego
Rozchodzenie się dzieci, integrowanie dzieci z różnych grup poprzez zabawy integracyjne, gry dydaktyczne, zabawy ruchowe, plastyczno – techniczne, tematyczne, pobyt na świeżym powietrzu.
|
1 godz. |